Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-05, 00:07   #3
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Kul liste! Skrev en sånn i boka mi for ikke lenge siden - ikke like utfyllende, men jeg poster den:

@ REMA: frosne bær, valnøtter, kjøtt (kyllingfilet, kjøttdeig, annet), frossen fisk, Atkins-barer (REMA ligger et stykke unna der jeg bor, så jeg handler ikke alle basisvarene der)
@ Sultan (innvandrerbutikk som ligger litt unna meg):Olivenolje (middels god), Rooibos-te, fetaost av sauemelk, oliven
@ Vatan (en innvandrerbutikk som ligger litt nærmere): grønnsaker, egg (30 for 45 kr), Lindt-sjokolade
@ ICA eller Meny: Grillet kylling, frosne blåbær, Lindberg-pizza, gode oljer
@ Kiwi: Reker, tunfisk, Gilde kjøttdeig (billigere enn Rimi), evt lavkarboøl... (Hansa)
@ Rimi (nærmest): Dopapir og alt jeg ikke har husket/ orket å kjøpe andre steder, samt økologiske egg når jeg har råd - og tilbudsvarer

Atkins-barer har de fått på REMA her også 25 kr...

Sist redigert av Huldr : 24-02-05 kl 00:28.
Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat