Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-08, 11:32   #11
Løvetann
Medlem

Løvetann sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: Bor på landet
Løvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt likt

Sv: Gjennomsnittlig vekttap på ketolysekuren?

Opprinnelig lagt inn av Fungirl, her.

Og Løvetann: Ser at vi begynte på samme dato faktisk fikk ikke veid meg før 24.05.08 så mulig at eg var enda større når eg begynte.
Synes du er kjempeflink eg

Takk o takk, Fungirl. Jeg har kikket innom bloggen din tidligere og blitt imponert over DEG, både med systematisk veiing av mat og skikkelig trening - du har virkelig kustus på tingene. - Og så god uttelling du har fått med et stort vekttap på denne tiden. (Jeg ble medlem på forumet her i mai, men begynte ikke på kuren før midt i juni. )

Det er tydelig at det er store variasjoner på gjennomsnittlig vekttap her på forumet. Enkelte raser ned i vekt , andre tar mindre skritt av gangen . Jeg tror det er bra at de som er nye får vite om dette, så de kan ha realistiske forventninger.

Løvetann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tida pause. Ellers lavkarbo/ketolyse/Skaldeman Svar med sitat