Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-08, 11:43   #12
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Gjennomsnittlig vekttap på ketolysekuren?

Ũtusen takk løvetann Hyggelig tilbakemelding da

Ja viktig at alle vet at nedgang er VELDIG individuelt og at noen går fortere ned enn andre. Stort sett alle ønsker jo å gå fortest mulig ned, men kroppen må få takle det. Og ikke minst hodet. Eg kjenner at eg blir litt satt ut når eg finner ut at eg har gått ned liksom, er ikke helt forbredt på at kroppen har blitt mindre....hehe
Har snikveid meg denne uka og pr i dag så har eg gått ned 2,2 siden lørdag. Men her er det altså ett kg vann iallefall som eg hadde gått opp når eg fjernet mandlene. Håper det holder seg til i morra
Forresten så har eg ikke trent denne uka, veien inn i ketose har vært kjip denne gangen for å si det mildt

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat