Vis enkelt innlegg
Gammel 03-05-04, 12:03   #7
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk
Talking

Opprinnelig lagt inn av Maz

Mener nå likevel at det ikke er store forskjellen. Jeg kan ikke Atkins spesielt godt men har observert her inne at det er fokus på antall.

For Lindberg er ikke så liberal på karbohydrater. Storparten der kommer jo også fra Lav GI grønnsaker. Skjønner forresten ikke hvorfor en skal sette disse opp mot hverandre når likhetene er større enn forskjellene.

Er helt enig, det er ikke store forskjellen, - de bare forklarer det forskjellig og har vekt på litt forksjellige matvarer (som linser f.eks, på Lindberg..)

Du har helt rett MAZ, fokusen på Atkins er på tellingen av karbobydrater.... fremdeles ganske likt Lindberg, men en annen måte å gjøre det samme på....

Slik jeg oppfatter det er Atkins mer ekstrem enn Lindberg...eller radikal eller hva man vil kalle det....men som sagt, LINDBERG KAN JEG IKKENO OM !!

Som man sa i gamle dager her i byen; Noen liker mora, noen liker datteren, - alle liker Bjellands ketchup !!

Oversatt til dagens situasjon: Noen liker Atkins, noen liker Lindberg, alle liker lavkarbo kosthold !!