Vis enkelt innlegg
Gammel 03-05-04, 15:57   #5
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 54
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Anne

Da gleder jeg meg til å se BMI'n min om en drøy uke, for det må jo bety at den er lavere da. Og det er jo ganske viktig.

Jeg syns faktisk at BMI er totalt uvesentlig jeg! Av den enkle grunn at BMI ikke sier noen ting om kroppssammensetningen din; hvor mye som er muskler, vann og fett. Selv har jeg nemlig BMI som normalvektig - men har 10 kg fett for mye!! Hvis jeg bare skulle se på BMI ville jeg jo tro at alt var "hei hurra og kjempeflott", men det er det jo så langt i fra.

Heier på den vekta som Maz snakker om. En sånn blir jeg også oppfulgt av. (noen ganger føles det som at jeg blir FORfulgt, men det er nok bare dårlig samvittighet....)

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat