Vis enkelt innlegg
Gammel 03-05-04, 17:07   #2
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Ikke på Atkins induksjon nei....... Vi atkinser skal IKKE ha fruktose i det hele tatt. Men siden Lindberg ikke har næringsinnhold på disse på siden sin (jeg fant iallefall ikkeno) ville jeg vært forsiktig. Barene er laget tilpasset Lindberg kosthold, slik som Atkins sine er tilpasset Atkins kosthold.

Du må gjerne prøve dem, men personlig ville jeg ikke tatt sjansen.

MAZ, Fedonisten..... dere vet kanskje hva de inneholder næringsmessig ??

Fant en snodig innholdsfortegnelse på nettet (blanding av engelsk og norsk), men ikke næringsinnhold !

Innholdsfortegnelse Eurodiet Sjokoladebar:
Melkeprotein, oligofruktose, mørk sjokolade (13%), crispy cereals of protein, vegetabilsk olje, inverted sugar syrup, stabilisator (glyserol, sorbitol), kakaopulver, aroma, L-treonin, L-metionin, vitaminer (C, PP, E, B5, B6, B2, B1, A, Folsyre, Biotin, B12).