Blir kvalm av fett. What to do?
Tenkte jeg skulle hive meg på ketolyse på nytt igjen, etter en pause på ett år... minst... Etter en halv dag med ketolysemat kom jeg på hvorfor jeg sluttet på ketolyse... jeg blir så kvalm av all den fettmaten Er redd jeg ikke klarer en slik kur. Trenger derfor litt hjelp fra dere her inne. Vil så gjerne gå ned i vekt, men hvordan skal jeg klare det når jeg sliter etter en dag, og egentlig bare tenker tilbake til hvordan det var sist gang. Gikk greit i begynnelsen, men desto lenger tid det gikk - jo vanskeligere var det å få ned maten, spesielt frokost og lunsj. Ser at det er forskjellige filosofier her inne, men er usikker på hva de enkelte dreier seg om. Er det noen av de her som går ut på at frokost kan være f.eks havregrynsgrøt med cottage cheese, lettmelk, kanel, splenda og evt smør/margarin - og ellers kunne spise litt frukt? Tror det blir litt lettere å gjennomføre dette hvis jeg får litt avstand fra kun fettmat. Mulig jeg nå blir oppfattet som en som vil ha både i pose og sekk, men det er et desperat håp om at det kanskje finnes et alternativ til det jeg hadde tenkt å prøve på, men som jeg kjenner jeg vil få problemer med. NB! Det gjør ikke noe at det tar litt lenger tid enn f.eks ketolyse! Forresten, å gå over på mat a'la Grete Rode sliter jeg med... Klarer ikke holde meg unna godteri da Huff, mulig jeg bare skal fortsette å være feit 
|