Vis enkelt innlegg
Gammel 06-10-08, 01:37   #38
Fiolett
Juniormedlem

Medlem siden: Oct 2008
Fiolett er på en erverdig vei

Sv: OBLIGATORISK film til ettertanke

Jeg spiser faktisk så mye jeg klarer i løpet av en dag med masse barbohydrater

Jeg prøver så godt jeg kan å få meg mer vekt og muskler, var nede i 55 kg en stund nå og for meg er det litt for lite, jeg er 22 og 173 høy..Liker tanken om lavkarbodiett og jeg hadde blitt muskuløs, liten og sprek..Men jeg hadde fremdeles vært tynn Jeg vet jeg sikkert får en masse hissige folk på meg, men jeg tror noen trenger mer proteiner mens andre mer karbohydrater.. Noen mente dette har med genetikk å gjøre, men hva har vel ikke med det å gjøre uansett.. Det gjennomsyrer jo alt

Det jeg har kommet fram til er at det først og fremst er psyken det kommer an på, med rette instillingen kan du klare deg på hvilken som helst diett og overstyre det fysiske.. Må ha vilje og vite at hva man gjør, i stedet for å ta usikre skritt mens man nervøst venter å ser hva som skjer

Jeg slet med overvekt i oppveksten, og familien min legger fort på seg om de ikke følger med.. Samme med meg, jeg legger fort på meg og tar like fort av.. Men nå har jeg merket at det først og fremst er du selv som bestemmer.

Jeg vet forumet heter lavkarbo og hvis jeg ikke spiser karbo så hører jeg ikke hjemme her, men det er ikke så mange steder som dette, mye fine folk og morsomme diskusjoner

Fiolett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, liker det som funker :) Svar med sitat