Huff Merket nå at du ikke kalte noen feite, så da må jeg bare beklage Jeg mente å si overvektige Du har ett poeng når det gjelder dette jeg sa om at noen trenger mer karbo enn andre osv.. Jeg sier at man bør være bevistt på hva din kropp trenger, lære å kjenne den for så å jobbe med den..Ikke i mot den, når det gjelder vilje og intensjon for å ta kontroll så kommer det av alle andre opplevelser jeg har hatt i mitt liv, kropp og kosthold inkludert. Når det er sagt så må jeg legge til at folk flest har null kontroll på tankene sine og da nytter det jo fint lite å satse på at de skal redde deg Det går begge veier Det meste henger sammen uansett, og om noen er overvektige så er det sannsynligvis noe psykisk inne i bildet også..Kan gjerne skylde på gener, men det er bare en bit av puslespillet...Pek gjerne på forskning, som motbeviser seg selv hele tiden og lyger dere opp i fjeset Det burde jo først og fremst vært dere selv dere stolte på i stedet for en eller annen organisasjon som mener de har svaret..En kan jo da undersøke deres forslag, men å ta fullstendig avstand til deg selv blir det bråk av. Det er ihvertfall ike bra for genene uansett for mye flaks du har angående disse rådenene man får utvendig..