Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-08, 19:56   #2
Veggpryd
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 58
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvor mye mat spiser dere?

Nå er jeg litt usikker på om du vil spise lavkarbo for å slanke deg eller for å få bedre helse.

Å spise tre, fire ganger hver dag gjorde jeg i begynnelsen. Jeg spiste meg alltid mett, og jeg prøvde å holde det på 70/25/5 (selv om det var vanskelig å få opp fettprosenten i begynnelsen...). Etterhvert orket jeg ikke så mye mat, og nå spiser jeg to til tre ganger (mest to) om dagen. Kalorier har jeg sluttet å telle etter at jeg begynte med lavkarbo, men jeg kan jo for moro skyld regne ut hva jeg har spist i dag:

Frokost:
2 egg
1 ss smør

Lunsj
2 stk. fiskekaker
3 ss reker i majones
litt meierismør

Middag
1 Kyllingbryst
4 skiver bacon
...med baconfett helt over

Kvelds
Antakeligvis ingenting
- hvis kvelds, en kopp kaffe med fløte

Totalt: Fett: 110 g/Protein: 60 g/Karbo: 10 g.

Prosentfordeling: 3/33/61 (nei, kom ikke opp i 70% fett i dag heller)

Kalorier: 1258.........hmmm hæ? Giiiiz. Nå blei jeg faktisk litt overraska! Tror nok det blir en kaffe med fløte i dag, ja.

Men, nok om det. Du er jo normalvektig, så det kan nok hende du ikke går no' særlig ned i vekt med lavkarbo. Men, du får i allefall en mye bedre helse.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat