Vis enkelt innlegg
Gammel 04-05-04, 08:18   #8
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 54
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Har nå fått boka i posten, og har selvfølgelig begynt å lese. Jeg trenger imidlertid synspunkter fra flere som har lest/leser boka og kjenner til Lindberg og Atkins i tillegg (forlanger jeg mye???)

Det er flere her i forumet som diskuterer forskjeller og likheter mellom Atkins og Lindberg, og det ser ut til at vi kanskje kan bli enige om at forskjellene ikke er så ekstremt store, men at Atkins nok er mer ekstrem i sin filosofi. Men hva med denne South Beach dietten. Mitt inntrykk foreløpig er at den er hverken fugl eller fisk?

Den er en avart av Atkins blir den beskrevet som - men jeg syns jo noen av forskjellene er ganske store. Og den er ikke Lindberg heller.

Morsomt hvis flere leser boka - og har synspunkter på den. Jeg syns i hvert fall det er spennende, men foreløpig er jeg altså avventende til om jeg skal hoppe i taket av begeistring eller frustrasjon....

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat