Sv: Forandringer med kropp og sinn - med ketolysekuren
Jeg har omsider kommet meg inn på lavkarbo igjen etter en gedigen sprekk i flere måneder på junk og masse usunn mat.
Nå jeg da gikk på vekta og så den nærmet seg 130 kg var det nok... NOK NOK NOK.. forbanna på meg selv.
Kona er glad i mat og brus, det har liksom blitt en automatikk at det som ikke hun spiser opp.. ja de grafset jeg i meg.. for å si det slik.. er ikke ofte det var rester igjen i matavafallet til søppelbilen..
Men nå har jeg kuttet alt av karber.. og på snart 2 uker nå har jeg gått ned sikkert alt formye.. 122 viste nåla i går. dvs 8 kilo ned.. kan umulig være sundt.. men sikkert mye væske også.. pluss jeg har masse vekt å miste samt jeg spiser meget lite nå. og det som jeg spiser er kun kjøtt/noe grønt. Skal ned uansett f..n 30 kilo +++ nok er nok.. Rekker ikke å spise frokost.. hater mat om morgenen uansett.. ingenting smaker.. spiser middag og litt ost til kvelds.. thats it.. Før spiste jeg kun en GEDIGEN middag med masse karber, og småspiste på snop og det kjøleskapet måtte by på på kvelden/natta.. pluss 1-2 liter brus til dagen..
Dette må det bli slutt på.. og har aldri vært så bestemt som jeg er nå på å gå ned.. ER DRITTLEI AV Å VÆRE FEIT.. blir liksom sett ned på.. og sexlivet er ikke helller det beste når en ikke orker å dra ned underbuksa engang..
På disse snaue 2 ukene har jeg merket.
*beltet må stammes inn godt.
*finere hus
*fiser ikke en pøkk lenger
*går 3 dager før en driter
*fiser overhodet ikke (før 30-40 ganger daglig)
*humøret opp 120%
*kona skryter og er liksom med og støtter meg
*får mer overskudd til ungen og husarbeid
+++
jaja.. lykke til dere andre også.. glad jeg ikke er alene.
eneste fordel jeg kanskje har er vel at mannfolk går lettere ned enn kvinnfolk..
Og har en mer og miste, så mister en mer kilo også...

|