Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-05, 21:34   #17
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nooria

Jeg ser hva dere skriver og jeg skjønner det delvis...... men jeg er litt usikker på hvor grensen går.

Jeg synes f.eks at det er helt ok å legge igjen en liten hilsen i journalen til folk selv om jeg ikke har så mye mer å si enn "Så flink du er" eller "uff da..... håper det går bedre snart".

Det er jo viktig å føle at man blir sett (journalen altså) selv om folk ikke har nye revolusjonerende forslag til korrigering av mat/trening osv.

Jeg er enig med Nooria.

Jeg skjønner litt hva dere mener, men samtidig, så er det jo kjempekoselig med samtaler i Journaler (sånn for å ta et eksempel, så koser jeg meg alltid glugg i hjel over MHM og Fedonisten sine samtaler, - særlig der begge skal fortelle samme historien, men den blir liksom helt ulik utfra hver deres ståsted.. samtididg, så ser jeg også at det kan bli litt mye sånn "chatting" endel steder som godt kunne vært gjort i sofakroken (derfor vi har den i tillegg til generell )

Men jeg tenker også at det å gå for strengt ut mot slikt lett kan treffe usikkre sjeler også... som meg... Jeg sensurerer ofte meg selv fordi jeg mener jeg ikke har noe særlig relevant å si, og noen ganger hender det jeg bare sender en klem fordi jeg er tom for ord, men ønsker å si at jeg ser vedkommende og tenker på h*n...

Hårfin balansegang?

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat