Sv: Alle de kiloene ... Hvordan klarer dere det?!
Jeg har gått hele livet med sug etter noe...dette noe ble gjerne godteri...og da jeg gikk på GR var det verre enn noensinne. Da levde jeg for kosemerkene mine, og ikke sjalden "sprakk" jeg og spiste kosmerkene to tre ganger i uka...noe som medførte at jeg trodde jeg ikke eide karakter, og anså meg selv som svak og viljeløs...men nå, når jeg er på lavkarbomat, spiser minimalt med karbohydrater, opplever jeg å ha kontroll...og jeg har ikke svak karakter likevel. Jeg tenker bare ikke på mat og godteri hele tden lenger, og den eneste forsndringen jeg har gjort det siste året, er at karbomengden en gått drastisk ned, og fettmengden er gått opp...jeg fyse helt ærlig utrolig sjelden! Hvis jeg gjør det, er det uten unntak, fordi jeg ikke har fått i meg fet nok mat på en stund...
Jeg er fremdeles overveldet over at jeg, som ikke hadde evnen til å si nei til karber og godteri, nå faktisk ikke har problemer med dette i det hele tatt. Maten forteller meg ikke lenger at jeg skal spise den, jeg bestemmer over den selv.
Jeg er ganske overbevist om at karber som kommer inn i min kropp, gjør noe med meg psykisk, og trigger suget mitt...