Sv: Alle de kiloene ... Hvordan klarer dere det?!
Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.
Jeg har jo spist mørk sjokolade, og drukket rødvin, sånne ting, men det anser jeg ikke som sprekk.
Vel, kanskje jeg er litt streng med meg selv. Uansett hva jeg har spist som har ført til at jeg detter ut av ketose, ser jeg som en sprekk. Da føler jeg meg "svak", spesielt siden dette er en diett/livsstil som skal være så lett å følge!
Hovedsaklig har jeg komt ut av ketose pga småting som en kaffe latte, litt for mye saus til middag (dressing, saus fra butikken). Så ut i fra det du sa, så er kanskje ikke dette en direkte sprekk. Men selv når jeg planlegger en sprekk (å drikke en lørdag; da planlegger jeg salt chips for å sprekke bare den ene dagen) så får jeg utrolig dårlig samvittighet. Jeg føler meg teit som preker til andre om at "nå blir det andre boller!" så rikker ikke vekta seg på 2 uker :P
Men merkelig nok, de personene jeg har fortalt om lavkarbo til, forventer jo at jeg skal rase med min. 5 kg per uke. Og skuffa blir de når jeg forteller at jeg "bare" har gått ned 0,5 kg. Rare greier..
Kanskje jeg forventer for mye av meg selv 

|