Sv: Flere med som snart er "ferdig"?
Siden du spørr så pent scartz så skal du få et lite sammendrag hehe....
Starta opp 24.juni.Var skikkelig feed up med alle svangerskaps kiloene.Junior hadde en gang for alle presisert at han IKKE VIL HA PUPP.Så jeg kutta ut hele puppe styre og begynte med flaske melk,så da satt jeg der da,hva nå? Jooo...Da begynner jeg liksågodt å slanke meg.
Bestilte stor pakke fra ketolyse,leste boka ut og inn..Men hadde tjyvstarta da,så når pakken kom var jeg allerede i ketose.Tok meg 2 dager ca.Det gikk i begynnelsen i sinnsyke mengder egg og bacon,alt som var skikkelig stappfult av fett,kjøtt,sauser etc.Brokkoli og blomkål ble mine beste venner.Flink med blanda salater,oster,kylling,skinker ja U NAME IT! Etter en innførings periode på 3 uker,så begynte jeg å bake brød.Smakte fortreffelig.Men som med alt på denne kuren,for min del,så blir man fort lei Experimenterer masse med forskjellige smaker,konsistenser og i det hele tatt.
Har ikke hatt 1 sprekk,det ligger for meg med "kosestunder".Enten så er jeg på kur eller så kan jeg likså godt la være.Jeg har holdt meg til skjema fra dag en.Nå skal sant sier at jeg har hatt og kan nok fort få problemer med maten hvis jeg ikke holder meg selv i øra.Så sprekker jeg,kommer det til å få følger..Altså med psyken kan man si.Så enkelt er det!
Er enormt fornøyd med kuren og ned gangen.Både i kg og cm!Fantastisk Har hatt platåer der vekten ikke har rørt seg på en stund,men så plutselig løser det seg opp i gjen,bare å slappe av og ta det med ro.Stress hjelper ikke på vekt nedgangen i hvertfall!
Da jeg begynte kuren,24.juni, veide jeg 75.1 kg og mine mål var:
Mage: 96cm
Midje: 83cm
Over bryst: 95cm
Lår: 56cm
Hofter: 100cm
Mål 18.sep-08:
Mage: 80cm
Midje: 76cm
Over bryst: 86cm
Hofter: 90cm
Lår: 48cm