Sv: Alle de kiloene ... Hvordan klarer dere det?!
Opprinnelig lagt inn av Fungirl, her.
Når du skal ut i helgene så er det jo lurt å drikke sprit, det går du ikke ut av ketose av. Har du prøbd baconkrisp istedenfor potetgull? Da vil du ikke gå ut av ketose siden det ikke er karbs i noen av delene 
Første helga drakk jeg sprit med funlight, og samtidig gumlet jeg bacongull. Og jeg datt ikke ut av ketose (selv om jeg spiste et stort kakestykke, var i bursdag:P) , men vekta stoppet jo litt opp pga alkoholen.
Personlig så kan jeg si at jeg ikke koste meg mye med funlighten.. Mitt motto har alltid vært "skal man drikke, skal man drikke godt". Har så mange alkoholiserte venner som hiver i seg ren sprit ol kun for å bli drita.. Det blir liksom feil for meg. Men funlight å sprit er jo bare et luksusproblem da, det smaker jo ok! Om ca en måned skal jeg atter igjen drikke, og da planlegger jeg "lovlig" alkohol og blandevann 
Bacongull har reddet livet mitt mens jeg har gått på ketolyse, da jeg ELSKER potetgull. Men når jeg i helga planla å drikke søt hvitvin, tenkte jeg "jaja, når jeg først sprekker er det best å utnytte det.." og heiv på en pose fra kims med potetgull. Var UENDELIG godt! Men ikke verdt det. Kom i ketose igjen igår(ons). Ble noen dager for mye uten forbrenning, spør du meg..
Men, man lærer på veien! Nå er jeg veldig inspirert til å holde meg fra alkohol i en måned (det er et stort steg for festglade meg), og samtidig spise rett! Jeg ønsker gode resultater denne måneden 

|