Opprinnelig lagt inn av Lise Men jeg tenker også at det å gå for strengt ut mot slikt lett kan treffe usikkre sjeler også... som meg... Jeg sensurerer ofte meg selv fordi jeg mener jeg ikke har noe særlig relevant å si, og noen ganger hender det jeg bare sender en klem fordi jeg er tom for ord, men ønsker å si at jeg ser vedkommende og tenker på h*n...
Opprinnelig lagt inn av Lise
Men jeg tenker også at det å gå for strengt ut mot slikt lett kan treffe usikkre sjeler også... som meg... Jeg sensurerer ofte meg selv fordi jeg mener jeg ikke har noe særlig relevant å si, og noen ganger hender det jeg bare sender en klem fordi jeg er tom for ord, men ønsker å si at jeg ser vedkommende og tenker på h*n...
Dette mener jeg er veldig viktig! Vi må ikke skremme vekk medlemmer som gjerne føler at de ikke har så mye å bidra med Forstår godt om noen blir overveldet her inne for vi kjenner hverandre godt, og vi besitter masse kunnskap. Vi trenger nye spørsmål og nye syn - "nytt blod" Men altså, jeg skjønte ikke helt hva dere mente jeg. For jeg så for meg mofe sine gravinger i gamle tråder, og albertine sine *fnis* - og dette er innlegg som jeg synes bare er sjarmerende og som bidrar til en god stemning, god tone. dere begge to! Men altså, vi skal ikke ha retningslinjer utover at tråder skal holdes til tema. Samtaler inni tråder som er utenfor tema skal skilles ut - tas en annen plass. Jeg foreslår at vi lager et forum som heter "småprat" eller noe lignende, der innleggstelleren ikke teller Det kan jeg ordne enkelt. Også anmoder vi folk om å ta chatting og slikt der. Vi adminer og moderatorer dumpe chattedialogene der. Så oppdaterer jeg tellerne med gjevne mellomrom. Jeg ser at ryktesystemet også trenger en liten tuning. Når jeg satte det opp var vi et lite nettsted med få brukere med ikke så veldig mange innlegg per mage Men altså Folkens! Skriv innlegg! Mange innlegg! Men hold dere til tema! Og ingen spørsmål er for dumme! PS! Plass er ikke noe problem