Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-08, 22:30   #56
scartz
Seniormedlem

scartz sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 38
scartz er ny på veien

Sv: Alle de kiloene ... Hvordan klarer dere det?!

Opprinnelig lagt inn av David, her.

Forståelig!
Men siden motivasjonen sannsynligvis er på topp, er det bare å kjøre på
Hva med å spise lavkarbo en måned? Så får du et hint om hvor raskt kroppen responderer, og så kan du sette deg noen oppnåelige mål?

Potetgull...det er min store last. Jeg kan ikke åpne en pose, da spiser jeg hele. Samme hvor stor den er. Så det forsøker jeg å meg unna. Jeg har ingen andre tips der... baconcrisp er jo en erstatning, og jeg har spist myyye av det. Og det har ikke hatt noe å si for min vektnedgang. Men det er klart, da sitter jeg jo og dytter i meg noe foran tv'n, og det er en dårlig vane jeg prøver å kvitte meg med...

Vel, idag hadde jeg en isfrappe (ca latte..), og venter spent på om den gjorde utslag. Om den gjorde det, så er det bye-bye latte!
Nå er jeg forberedt på en måned med lavkarbo, da jeg vet at neste fest ikke er før om noen helger! Så jeg gleder meg veldig til å se resultatene =) Ingen sprekker nå nei!

Potetgull er også min store last... Heldigvis smaker bacongullet til maarud nyydeligt, så det er en 80% god erstatning! :P Og slik som med deg, så påvirker den ikke vekta mi. Dårlig vane å bytte ut en type chips med en annen bare pga karbsinnhold men.. En plass må man starte

scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat