Vis enkelt innlegg
Gammel 10-10-08, 08:21   #1
isabella
Medlem

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Rogaland
isabella har en fantastisk aura rundt segisabella har en fantastisk aura rundt seg

Ikke sulten ...

Igår var en merkelig dag. Har vært på Skaldemann i 10 dager og vet man skal spise når man er sulten. Ikke alltid sulten til frokost men har hatt litt fløte i kaffen om morgenen. (Kan heldigvis drikke kaffe uten at det går utover vekten).

Hadde med meg lunsj på jobb men oppdaget at kl ble 14 og jeg hadde ikke lyst på mat. Spiste likevel en boks sardiner, som ikke smakte godt men er jo sunt... til det hadde jeg coleslaw. Var egentlig ikke sulten men skulle rett på et møte og måtte ha i meg mat. Hjemme kl 20 og fremdeles var det ingen sultfølelse. Gikk en time før jeg spiste litt kylling med aioli. Avsluttet kvelden med kaffe og fløte.

Vet jeg skal spise når jeg er sulten, men igår spiste jeg fordi jeg følte det var nødvendig for å holde forbrenningen igang. Muligens en feil tanke, men det ble nå sånn.

Det å oppleve å ikke være sulten i det hele tatt var ganske merkelig. Deilig å ikke kjenne noen sug, men merkelig.

Har noen andre opplevd dette? Skal jeg "tvinge" i meg mat når jeg ikke er sulten. Trenger litt råd og andres erfaringer her.

isabella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: konvertert til ketolyse Svar med sitat