Vis enkelt innlegg
Gammel 10-10-08, 13:20   #399
Nicpins
Seniormedlem

Nicpins sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 55
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Trudde aldri jeg skulle få se femtitallet igjen.

Og nei -jeg snakker ikke om schwære gromme biler med halevinger, eller Bryyylcreme, eller små lokale bensinstasjoner som faktisk kunne skifte ei viftereim for deg, eller råkkaraoundtheclock, eller en kjøpmann på bøggda som faktisk solgte alt fra Ronsonlightere til totaktsolje, sagogryn og hyllepapir...

Neida.

59 kilo nå. Femtitallet. På vekta. Jadda. (Heh.)

Har levd lavkarbo i 20 måneder nå, en slags Skaldeman-ish ketolyse, med endel hvileskjær innimellom. Tatt av 36 kilo. Gjennomsnittlig "bare" 1,8 kilo i måneden på denne tida. Men det er helt greit. Det tar den tida det tar. Jeg la jo ikke akkurat på meg 40 kilo overvekt sånn bare over natta heller. Så lenge det fortsatt går nedover er jeg fornøyd. Jeg kan absolutt anbefale å bruke lang tid på nedgangen, for selv om jeg nærmer meg 40 så har jeg ikke fått noen sånn hengete hudvalker noen steder. Kroppen og huden har rukket å henge med da. Glad for det.

Og dessuten:
59 kilo!!!

Juu-huu hvor det går...

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat