Vis enkelt innlegg
Gammel 11-10-08, 09:22   #14
LilleM0r
Seniormedlem

LilleM0r sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 65
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Sv: Hva med "folk flest" og ketogent kosthold?

Det er flere veier til Rom....og når vi først er der, kan vi ikke bevege oss utover bygrensene - da går det galt

Jeg tror at det viktigste vi gjør er å finne det kostholdet/ kuren som er best for hver enkelt. Noen ønsker og har dispiplin til å gå på dietter som resuserer fett eller kalorier, andre på lavkarb og ketogene kurer.

Jeg velger ketolysekuren fordi jeg ikke orker å sulte mer, ikke orker å lete etter mat jeg kan spise - samt at jeg ikke orker å vente lenge på resultater

Og når jeg er ferdig slanket er det naturlig å gå over til et lavkarbo kosthold - fordi jeg innser at det er det jeg må gå på resten av livet for å holde vekten. Sammen med aktiviteter og trening. Jeg har i hvertfall erfart at trening alene ikke virker - men kan være en faktor som hjelper oss på veien og holder oss stabil i etterkant.

Og jeg forstå heller ikke at denne kuren ikke er mer kjent!
Torkil - du må markedsføre deg litt mer

LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat