Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-05, 02:19   #43
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Hmmm... det meste er vel sagt her - men jeg er enig i at det noen ganger blir for mye dill. Men samtidig ER det unektelig litt hemmende når man har en god tone og det plutselig blir litt morsomt i en journal - at man skal måtte legge bånd på seg eller flytte seg (blir litt som å gå ut på by'n etter et utrolig vellykket vorspiel - folk spres for alle vinder og den gode stemningen løses opp...). Den som eier journalen kan heller be om at pratet fjernes, synes jeg - hvis man ønsker. Andre får heller bare bla seg igjennom...

Synes ikke noe om "politivirksomhet" her jeg. Må det være så rigid, da... (snill! ) Denne tråden er vel i og for seg nok til at vi skjerper oss ganske kraftig fremover.

Men en sak litt på siden av dette: generelt er jeg for at folk svarer på spørsmål bare hvis de har litt bakgrunn for det de sier. Liker ikke ubegrunnet synsing...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat