Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-05, 02:35   #12
Gamla
Potius sero, quam numquam

Gamla sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av mofe

Sitter og leser i Mat&Helse (02/05), og der er en reklame for selolje.
Mye av det som står i reklamen er fra www.selolje.no :
Lurer jammen på om jeg skal prøve en boks..

Ja, jeg synes du skal prøve selolje Mofe, men jeg vil anbefale Polaroljen. Den virker veldig godt og er grei å ta.
Jeg har alt brukt den en tid, og merker stor forskjell på "gikta". Er mye mykere og har mindre smerter i ledd og muskler. Har også hørt fra andre at det hjelper ved fibromyalgi og slitasjegikt i hofter.

Sitat:

Så spennende! Du må fortelle oss hvordan det går - om du merker noen forskjell når du har brukt det ei stund.

Hmm, 5 dl er jo ei ganske stor flaske. "Mine" kostholdsguruer anbefaler sterkt å kjøpe de minste flaskene/boksene man kan få tak i av Omega-3-holdige varer, så man får brukt dem opp før de begynner å harskne. Dyrere, men sikkert lurt. Et tips fra samme kilde for de som foretrekker kapsler, er å bite hull i kapslene hver søndag for å sjekke at de er ferske ennå.

Ulex

Så vidt jeg har sett er der ikke mindre flasker enn 5 dl, men oljen harskner ikke hvis du bruker den hver dag (1ss).

www.polargodt.no/fakta.htm

---

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat