Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-05, 10:35   #12
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Jeg tok noe som skulle være en kraftig utrenskningskur for noen mnd siden. Hadde absolutt ingen effekt. Jeg har spurt flere "spesialister" hvorfor - og har fått entydende svar: Fordi tarmene mine allerede har det godt med lavkarbokosthold, mye godt fett, vitaminer, mineraler og mye vann. Tarmtottene mine er rene og friske og behøver ikke renses. Som damen på Oline SPA sa: "Hva er ER det du spiser, du har jo ikke giftstoffer i kroppen !?!"

Når jeg spiser maltitol får jeg ikke diare, jeg får bare kramper, luft og fryktelig vondt ! Og jeg tror ikke diare en en rensing eller sunn måte å gjøre det på. Jeg har tro på like ting som Vita Biosa og ikke sjokk kurer som C24. Sistnevte vurderte jeg da jeg leste om det, men har slått det fra meg....