Sv: Er det noen Skaldemann brukere her?
Hei igjen!
Skjønner at det er veldig stor forskjell på hvordan kroppen reagerer på Skaldemann.
Beth: Enig at det er nok forskjell i hvor mye en skal ned, men også at vi er alle forskjellige. Jeg forsøker å spise mest animalsk, og sper på med litt brokkoli, sopp og asparges. Holder ut så lenge jeg kan på det, så får vi se.
Skjønner ikke at du, Grovsnus, ikke går ned i vekt. Har du mange kilo du vil ha av? Ser ut som du spiser veldig skaldemannsk. Flink å drikke vann er du hvertfall, det sliter jeg med, å få i meg nok vann.
Homer: Er det du som har laget regnearket jeg bruker til å regne ut energiprosent? Det er flott å bruke. Jeg bruker den daglig, greit nå i begynnelse for å se hvor jeg ligger an i forhold til fordeling karbo/protein og fett. 12 kg på 11 måneder er jo fint, men enig at det ikke står helt til forventningene jeg har. Jeg håper det skal gå fortere enn det!
Ser at mange går ned fort og mye, men det ser ut som om det er ketolysekuren til dr. Torkil. Har ikke vurdert den, skal se hvordan Skaldemann fungerer. Starter på 3. uke nå, tenkte skaldemann +25 men spiser nok litt mindre karbo enn det.
Enig at maten er bra, men vet jeg blir lei av egg tilslutt. Lage slankekjøtt kaker, 2/3 vanlig kjøttdeig 1/3 svinekjøttdeig (medister deig) egg og fløte. Ble ok - klarer ikke mye av det om gangen kjenner jeg - tar nok mindre egg og fløte neste gang. Men ellers har jeg ingen problem med kosten annet enn for lite vann. Vet ikke hvor mye vi bør drikke.
Har gått ned litt over 3 kg de 2 første ukene, greit synes jeg, sikkert mye vann.
Lurer på hvilke vitaminer og mineraler dere tar i tilllegg til kosten?
Ellers ser jeg mange lav karbo oppskrifter på brød, kaker osv. Men det tror jeg er lenge til jeg skal forsøke. Jeg ser på dette som en start på det som skal være en kostholdsendring, men vet ikke om det blir helt skaldemann når jeg har nådd vekten jeg ønsker. Men lavkarbo blir det.
Kjekt å se at vi var flere.
|