Tråd: Ekkel form
Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-08, 22:46   #6
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Ekkel form

Du kan kjøpe ketostiks på apoteket! Man bare tisser litt på stiksen og endrer den farge til en eller annen rosa/lilla nyanse, vips! du er i ketose!

Men med de symptomene du har, trenger du egentlig ikke noen stiks! Det er ingen tvil, liksom!

Det finnes et hav av grønnsaker å velge mellom. Alle har sine favoritter. Jeg bruker mye blomkål (som mos eller jukseris feks), broccoli, squash, rosenkål, paprika (bare litt), løk (heller ikke mye), agurk, alle typer salater..... Og så elsker jeg sopp i alle varianter! Aubergine!
Uheldigvis er mais og gulerot forbudt, men det hender jeg synder bittelittegrann i en salat feks, særlig når jeg lager til hele familien.