Sv: Er det noen Skaldemann-brukere her?
Hei igjen Grovsnus
Skjønner at du har kuttet ned på vannet, var vannnnvittig mye synes jeg Ser at de anbefaler 2 - 3 liter men det klarer ikke jeg. Prøver å drikke litt utover dagen, men slurver nok.
Merkelig at du ikke går ned da, greit at det kan ta tid hos enkelte, men i og med du var på ketolysekur i forkant, må kroppen/hjernen din være ganske iherdig i å holde på fettet.
Men etter det jeg skjønner går du heller ikke opp i vekt... enda du spiser deg mett på god mat med mye fett. Det kan hende at det å gi blaffe og bare nyter maten hjelper, dersom du har stresset med at vekten ikke går ned. Livskvalitet er viktig!! Ja, fint å gå ned i vekt og kjenne at kroppen er "fin". Men dersom slankingen går utover humør, at det gjør en stresset og sliten, er det bedre å kose seg med maten og fokusere på det positive.
Dersom du nyter maten, klarer deg uten raske karbo og kjenner velvære gir det også helsegevinst, vil jeg tro 
Lurer litt på om du har merket noen endring i andre ting, feks om du har fått målt kolesterol osv. Om det har skjedd noe endring der? Har du fått mer energi eller andre positive virkninger i forbindelse med kostholdet?
En ting til - du skriver du spiser blant annet bernaisesaus, lager du den fra scratch eller bruker du pose varianten? Har du prøvd mange oppskrifter fra boken?
Puhh... jeg graver og spør jeg... må ikke føle deg forpliktet til å respondere, jeg synes bare det er utrolig interessant.
Ha en god natt!
Isabella
|