Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-08, 11:48   #76
LilleM0r
Seniormedlem

LilleM0r sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 65
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Sv: Hei! Ny her inne!

Opprinnelig lagt inn av screwball, her.

Er det flere enn meg som merker at de klarer å piske seg selv mye hardere på trening?
Sånn som de to siste dagene, så har jeg stukket bort på S.A.T.S i lunsjen, da jeg for tiden jobber 50m fra studioet. Trener en intensiv beinhard 30min-økt, springer i dusjen og stikker på jobb igjen.

Jeg opplever det stikk motsatte - jeg sliter på trening! Har alltid trent ganske mye, i det siste året 2 ganger styrke med PT samt kondisjon ca. 2 ganger i uken. Startet med ketolysekuren for 4 uker siden og har vært nødt til å redusere både intensitet og antall treninger pr. uke ganske mye. Og det er ikke bra - men jeg trenger å gå ned noen kilo og må prioritere det akkurat nå.
Blir derfor litt glad når jeg leser din opplevelse - det er kanskje litt for tidlig for meg i kuren? Det blir kanskje lettere etter hvert?

Ellers - gratulerer med et flott resultat! Og snart forestående familieforøkelse. Du er en inspirator for mange av oss

LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat