Sv: Er det noen Skaldemann-brukere her?
Hei Rubens!
Takk for svar! Du har tatt av endel kilo ser jeg! Flott!! Slikt inspirerer meg og sikkert mange andre her.
Prøver meg på Skaldeman +25 men kjenner at det er vanskelig. Jeg er enig med deg i forhold til fettet. Jeg trodde i utgangspunktet at det skulle gå greit. Har alltid hatt sans for fete sauser, og fettmarmorert kjøtt, men passet på å ikke fråtse i det. Derfor tenkte jeg at dette blir jo fantastisk!! Kremfløte, smør, majones og olje - og det er lov!! Men jeg kjenner at det kan bli vel mye. Heldigvis kan jeg drikke kaffe, og har begynt med fløte i kaffeen. Det hjelper på fettprosenten.
Jeg laget slankekjøttkakene med innblandet medisterdeig, ligger endel i frysen men kjenner at jeg gruer meg litt til å spise dem. Det blir en fettsmak jeg ikke helt klarer. Muligens jeg må få dem litt på avstand.
Mange flotte oppskrifter, og oppfinnsomme mennesker! Har kikket mye på oppskrifter på lavkarbo brød, bakverk og kaker, men har tenkt å unngå det en stund til. Men på sikt, når vekten er nede på nivået jeg vil ha, vil jeg nok eksperimentere med det.
Men har sans for Skaldemann, leser stadig i bøkene. En del veldig bra oppskrifter, og jeg har sans for hans måte å forklare ting på. Så kosten er bra, kun fettet jeg sliter med. Ligger vel mellom Light og +25.
Puuhhhh... mye informasjon på en gang dette. Var ikke meningen det da, fingrene bare gled avsted. 
Glad jeg fant dette nettstedet. Fantastisk forum, dette her, med inspirerende og kunnskapsrik mennesker som deler villig vekk!
Ha en god natt!
|