Vis enkelt innlegg
Gammel 04-05-04, 22:52   #8
Carbokiller
Seniormedlem

Carbokiller sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Det mest fantastiske som noensinne har vært oppfunnet mot sår hals er sannsynligvis DINAMINT. Helsekost. Smaker mint. Sugetabletter. Legger seg som et plaster innvendig på sår hals og demper den umiddelbart. Helt genialt. Aner ikke hva slags søtningsmiddel det er i den, men i din situasjon ville jeg ikke tatt det så nøye.

Ellers drikke rikelig så du får vannet ut tungt og seigt slim fra hals og nese.
Belaste systemet minimalt med mat. Hvis man ser på naturen, så er jo både barn og dyr slik at når de begynner å bli syke begynner de umiddelbart å innta mindre næring. Det er bare oss voksne som er så fordervet i matveien at vi ikke lenger klarer å lytte til kroppens signaler.

Og som alle andre også sier... hvile, hvile og hvile, og masse omtanke. Benytt sjansen til å slappe av, lytte til vakker musikk, eller bare stillheten og fuglesangen. Kanskje meditere. Ofte kan en slik sykdomsperiode være inngangen til noe nytt og spennende hvis man bare tar seg tid til å lytte etter og være tilstede med hele seg.

Men uansett må du ha god bedring. Ta vare på deg selv, og si til de rundt deg at de skal ta vare på deg, ellers kommer Carbokiller'n å setter seg på dem!! Og jeg er ennå overvektig og tung!!!!

Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat