Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-08, 22:30   #71
Thereseh
Juniormedlem

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Bergen
Alder: 42
Thereseh er på en erverdig vei

Sv: Generell Eurodiett-tråd!

Opprinnelig lagt inn av kikja, her.

Joda, tusler og går
Har slitt med mellomblødninger for første gang på 5 år, og hadde de i 12 dager, så regner med vekta har blitt påvirka av det - men bortsett fra det hadde jeg gått ned totalt 6,9 kg når jeg gikk på vekta tirsdag morgen...
Nå venter jeg ordinær mens i løpet av helga, så regner med at det også vil påvirke vekta, men det får vi bare ta som det kommer

Noe av maten gikk jeg veldig fort lei, mens andre ting går veldig greit... Har også funnet meg noen triks etterhvert, så det går da bra Jeg har jo vært i fase 2 i halvannen uke nå, så jeg har jo lov å spise ett vanlig måltid om dagen nå - kan TRO det var godt første dagen! Nå varierer jeg litt på om jeg tar det måltidet til lunsj eller middag, må prøve å variere litt på hva jeg spiser, ellers blir jeg jo lei alt :s I dag har jeg f.eks. vært på Egon og spist kyllingsalat Den var meget god - MEN det var mais i den... Sto ingenting i menyen om at det var det, men... Prøvde å unngå å spise de, da..

Hei Kikja...
Ser du også har fått mellomblødninger.... Jeg fikk en kjempeblødning ca 2 uker inn i dietten, og det var helt utenom mensen.... Skjønte ingenting, men hvis det er andre som også sliter med den, så er det jo litt beroligende.... Har prøvd pastaen nå også, jeg fant ikke ut hvilken fase den tilhørte, så jeg tok meg et måltid med den.... hadde den i en salat, men synest den var litt tørr da.... Skal prøve å lage en slags tomatsaus med champignon og grønnsaker neste gang.... håper den blir bedre da.... Skal på vekten imorgen etter 3 uker i fase 1, så nå er jeg spent.... både gruer meg og gleder meg til å se resultater.... har blitt en del skuffet før, men håper det går like bra som de andre ukene på dietten....

Gleder meg virkelig
Thereseh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat