Tråd: Montignac
Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-05, 17:58   #11
Muskat
Seniormedlem

Muskat sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Uren Luren Himmelturen
Muskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastisk

Den glykemiske indexen på loffen går ikke ned av å spise epler, det påstår ikke Montignac heller, men den gjennomsnittlige glykemiske indeksen på hele måltidet synker. Men du bør nok lese boka, ikke stole på andres gjenfortelling. Jeg husker de tingene som fungerer for meg, andre legger merke til det som er viktig for dem.

Det med loffskivene og eplene er forøvrig IKKE noe han anbefaler, men et råd for å unngå alt for stor skade når det er umulig å få annen mat - situasjonen er at du handler på en bensinstasjon på reise, og de har bare frukt, snop og baguetter. En viktig del av hans kostholdsråd er noe jeg liker godt: han kommer med råd om hvordan du skal gjøre skaden så liten som mulig hvis du har begrensede valg for hva du kan spise. Det har jeg, som reiser mye, hatt VELDIG stor glede av.

Muskat

Muskat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Montignac Svar med sitat