Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-05, 19:53   #7
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 54
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Min første tanke når jeg så overskriften var: "Kjære vene Albertine Det er jo bare å kle på seg!! " ..... men så så jeg at dere andre svarte så veldig rart...... og da s-t-a-v-e-t jeg meg gjennom overskriften og så at det sto f-y-s-e-r...... DA hjelper nok ikke ekstra klær nei....

Hva jeg gjør? Hvis jeg har nøtter eller sjokolade i hus (70 % eller mer) så spiser jeg det. Hvis jeg ikke har det - så drikker jeg te. Eller går ut en tur. Eller drar på trening. Og så høres det sikkert veldig standhaftig ut - men jeg spiser av og til "ulovlige" ting også altså. Bare at jeg prøver å passe på å bestemme meg for det på forhånd - sånn at jeg ikke gjør det i en situasjon som ender opp med en "jeg-klarer-ingen-ting-og-er-så-mislykket"-følelse.

Enten velger jeg å spise noe "ulovlig" og koser meg med det. Eller så lar jeg være.

Stort sett får jeg til dette også.

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat