Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-08, 15:09   #80
Tomine
Juniormedlem

Medlem siden: Aug 2008
Tomine er på en erverdig vei

Sv: Generell Eurodiett-tråd!

Opprinnelig lagt inn av kikja, her.

Jeg har fått beskjed om å ikke trene noe særlig før fase 3, iom jeg ikke var trent da jeg begynte... Men begynner å kjenne at kondisen daler her, så gleder meg til å komme i gang i fase 3 og begynne med svømming igjen!
Har egentlig noen styrkeøvelser for rygg/mage jeg skal gjøre daglig, som jeg har fått av fysioterapeuten min, men jeg finner de ikke igjen.. Har litt rot i systemet for tida.. :s

Hmm, jeg har ikke fått så mye info ang trening , og jeg lurer på om jeg kanskje trener for mye ?? Men så lenge jeg ikke erknekt i etterkant av treing har jeg tenkt at dte er greit nok. Får høre med legen når jeg skal dit neste gang.

Opprinnelig lagt inn av kikja, her.

Forresten, en kollega av meg som skal starte på lavkarbo-diett nå, kom borti en nettbutikk; www.lavkarbopikene.no - er dette produkter vi kan bruke? Hva skal jeg i tilfelle se etter for å se det?

Jeg har vært innom for en liten stund siden og konkludert med at dette kan være mer aktuelt når jeg kan begynne med brød. Ser de bl.a har noe mandelmel som jeg forestiller meg det skal kunne lages mye godt bakverk av som kroppen vil tåle. Har sett diverse sjokolade og slikt der også - men siden en bar fra ED er definert ( av meg ) som gotteri ( gotteri hver dag-tanke) har jeg bestemt meg for å holde meg til det til fase 4.
Vet også at det finnes peanøttsmør uten kalorier, karbogydrater osv, men jeg holder meg unna det også. For min egen del vil jeg fullføre ED så strikt jeg kan. men det holder hardt noen ganger

[/url]
Tomine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat