Tråd: Havregryn
Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-08, 17:49   #6
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Havregryn

CC = cottage cheese
Jeg spiser også litt havgreryn av og til til frokost. Men for min del har dette blitt introdusert nå som jeg har gått ned endel, og har ca 5 kg igjen før jeg er ferdig.
Jeg har stort sett holdt meg til fedon, men med mindre karbohydrater enn det han anbefaler. For jeg går ikke ned da, heller motsatt!
Men nå går det greit med havregrøt av og til, med finhakkede mandler, linfrø og skummet kultur. Men jeg tror ikke havre er det beste man kan spise, fikk engang en oversikt fra legen med anbefalte gryn å bruke i grøt.

Så om du kan spise havregrøt, ja det kommer jo an på hvilken diett du følger og hvor lagngt du har kommet tror jeg. Så du kan jo prøve deg litt fram? Unne deg det av og til?

Må si jeg elsker denne grøten om morgenen når det er mørkt ute og det regner. Mmmmm

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat