Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-08, 19:05   #6
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Proteinpulver uten aspartam?

Opprinnelig lagt inn av Ridegirl, her.

Proteinfabrikken har noen proteinpulver som det er sucralose i... Bla Night Charge, den er i jordbær og sjokoladesmak, og lite karbo i
Men en kan da bruke aspartam på ketolysekur, om en ikke har Føllings sykdom da Står i boka så jeg. Aspartam er i Candarel og er det samme som NutraSweet
De har også Protein Delite, søta med aspartam. Kun 5 g karbo pr 30 g (servering), men den bruker jeg gjerne til desserter som smakstilsetning



Aspartam er ikke bra. Så du ikke det tvprogrammet på nrk? Tror det var forbrukerinspektørene. Om ei dame som hadde fått diagnosen MS. Hun var arbeidsufør. De så forandringer i hjernen hennes. Så sluttet hun med pepsi max - den er søtet med aspartam - 3 måneder etter på oppnådde hun markant bedring. De "hvite flekkene" på hjernen forsvant og hun ble frisk.

I japan er aspartam forbudt.

Opprinnelig lagt inn av rebekah, her.

...Men acesulfame potassium, er det Acesulfame K? Og er det et "greit" søtningstoff??

Aner ikke hva det er en gang jeg..

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat