Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-08, 19:31   #12
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Proteinpulver uten aspartam?

Opprinnelig lagt inn av rebekah, her.

Bare husk på at det KUN er den nøytrale ProZyme`n som er fri for aspertam. (Det var den jeg brant meg på ser du)


"Ingredienser: Melkeprotein isolat (80% kasein, 20% myse), myseprotein isolat, hydrolysert gluten, emulgator (lecithin), aromaer, søtstoff (aspartam).
I jordbærsmak: Farge (rødbetepulver).
I sjokoladesmak: lavfett kakao.
ProZyme nøytral inneholder ikke aroma, søtstoff eller farge og derav ikke aspartam. "

Ja jeg så det. Tenkte å bruke den i baking. Men da kan jeg like godt kjøpe ketolyse bakemiks. 130 for 400 gram.

MEN det er jo greit å ha noe man kan bytte ut måltider med når man har det travelt. Greit å ha noe i veska som man kan drikke. Har blandet det med litt alpro soyamelk og det ble godt.

Men HVEM pulver er da uten aspartam..LAV på karber..og til en ehh..rimelig penge? Var jo en jungel å finne fram i.

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat