Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-08, 11:57   #2
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hvor viktig er vekta for deg?

Tror det er individuelt om man er avhengig av veie seg for å føle fremgang. Noen vil nok bare se på antall kilo, andre bruker målebånd og er fornøyde med det og atter andre ønsker ikke å henge seg opp i kiloene, men bryr seg mer om generell velvære eller å komme inn i akkurat den buksen.

Selv veier jeg meg hver dag, men har en bestemt dag (torsdagsveietråden) hvor jeg skriver ned resultatet. Denne dagen måler jeg meg også utvalgte steder og sjekker blodsukkeret mitt(har dia2).
Dette passer fint for meg, selv om jeg vet at en dårlig veiedag ofte blir en dårlig dag. Heldigvis er det fler gode enn dårlige dager!

Lykke til med å finne DIN metode!