Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-08, 13:56   #4
scartz
Seniormedlem

scartz sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 38
scartz er ny på veien

Sv: Hvor viktig er vekta for deg?

Jeg er suuuperopptatt av vekt, personlig vil jeg si på en usunn måte!
Jeg veier meg gjerne flere ganger til dagen.. MEN, jeg blir ikke deppa over hva vekta viser midt på dagen, for jeg vet at det er vekta om morgenen som teller! Grunnen til at jeg veier meg hver dag, er slik at jeg skal få det minste tallet notert per uke! Hvis man har veiedag på en mandag f.eks, kan det jo være at jeg veide en kg mindre på søndagen

Samtidig måler jeg også midjen, da jeg har merket at når vekta står stille: går cm ned!

3 kg på en måned er jo kjempebra! Husk at man skal helst ikke gå ned mer enn 1 kg per uke, dvs du har gått ned 3 av 4 mulige kg! Det er 75% optimal vektreduksjon! ;p hehehe!

Noen bruker vekta som inspirasjon, atter andre mister motivasjonen Så det er jo litt opp til deg.. Vi er jo alle forskjellige. Jeg liker å ha vekta som kan vise om jeg gjør noe galt eller ei. Nå har vekta stått stille i nesten en måned; så igår mottok jeg alle mulige tips. Vann er tydeligvis svaret for meg! For idag var vekta igang igjen

scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat