Tråd: Bare jeg
Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-05, 15:37   #3
boble
Seniormedlem

boble sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Hvor: buskerud
Alder: 52
boble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt av
Wink

Jeg syns du skal hvile med god samvittighet.Kroppen trenger tid til å ta seg inn i ny og ne.

Jeg er inne i en hvile-
periode nå. Har trent step/aerobic 4-5 dager i uken siden nyttår,men i forrige uke ble jeg helt kraftløs på trening.Skikkelig merkelig,egentilg. Mistet alt av motivasjon,helt uten forklaring.
Tror jeg muliggens har tatt i litt mye og brent meg ut. Trente bare to ganger i uken som gikk,og det gikk greit,men er fremdeles slapp.
I dag kjenner jeg imidlertid at jeg har litt treningslyst,så kanskje det blir en bitteliten økt etterpå.Vi får se

Tror iallefall at det viktigste er å lytte til kroppen sin,det er jo du som kjenner deg selv best,og vet hvor mye du tåler.