Tråd: Sulten dag?
Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-05, 20:39   #10
Muskat
Seniormedlem

Muskat sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Uren Luren Himmelturen
Muskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastisk

Er det noe i lufta?

Jeg har følt meg vel med kostholdet mitt i flere år, men av og til er jeg bare SULTEN. De siste dagene har det vært ekstra sterkt. Og nei, det hjelper faktisk ikke å spise. Jeg spiste akkurat middag, hjemmelagde kjøttkaker (uten mel), avocado, sopp, tomat, løk, salat, spiste til jeg ikke orket stappe i meg mer, og er fremdeles sulten. Jeg stopper å spise fordi jeg rett og slett ikke gidder mer, det er dager når jeg kjenner at ingenting kommer til å virke.

Hmmm - hadde det av og til slik når jeg var plaget av magekatarr. Jeg undres på om det er noen av kosttilskuddene jeg ikke tåler. Er i ferd med å bli kvitt candida for tiden, og kanskje jeg tar litt for sterke midler mot det?

Muskat

Muskat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Montignac Svar med sitat