Vis enkelt innlegg
Gammel 28-02-05, 09:12   #5
Muskat
Seniormedlem

Muskat sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Uren Luren Himmelturen
Muskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastisk

Ser på det når jeg kan! Kanskje jeg er litt sadistisk - satt der og frydet meg over alle de slemme påfunnene. Eller kanskje jeg bare frydet meg fordi jeg husket hvor forferdelig vanskelig det var å gå ut å handle, og så stå og vente mellom sjokoladehyllene i butikken foran kassa. Har dere lagt merke til hvor godt sukkertøy LUKTER? Samtidig er det akkurat sånne ting vi må klare å takle. Hvis de/vi ikke klarer å gå forbi sjokoladehyllene, eller et bakeri, eller si nei takk til desserten - da har vi det ganske vanskelig!

Mest fantastisk er det å se hvordan de forskjellige taklet trening og diett etter at de kom ut i "virkeligheten". Samtidig er det en kraftig påminning om hvor sterke følelser som kommer i sving når vi pirker i maten til hverandre. Mat, trening, kropp og helse er så intenst personlig...

Også heier jeg på noen helter rene sportssendingen.

Muskat

Muskat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Montignac Svar med sitat