Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-08, 22:21   #7
Impulsiw
Seniormedlem

Impulsiw sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 58
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Rød/hvit vin på Ketolyse

Opprinnelig lagt inn av nita58, her.

Hei!
Jeg har begynt på Ketolyse, jeg lurer på om jeg kan ta meg 1-2 glass rødvin eller hvitvin i uken? At jeg slutter med sjokolade og potetgull gjør meg ingenting..........men RØDVIN til maten i helgen.....nei og nei!

Jeg er også veldig glad i rødvin Men hun damen på fedonklinikken sa at jeg skulle holde meg unna det i 4 uker Er vel det å komme godt i gang som er cluet med det kanskje. Etter et glass vin eller ti er sjansen større for at man "mister hodet" og tar seg litt digg.. Er nok mange som har erfart det...inkl undertegnede...

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat