Vis enkelt innlegg
Gammel 28-02-05, 11:09   #8
MHM
Ikke flink, men god...;-)
 
MHM sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 49
Innlegg: 4.705
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Muskat

Trodde du snakket om Personal Computer Operating System jeg,

*fniiiiiiiiis*


Snusi: En god start kan være å lese på dette forumet. Her vil du daglig kunne snappe opp små tips som kan være noe for deg. Det høres ut som du har begynt i riktig ende. Tenk minus sukker først. Deretter minst mulig korn/mel, pasta, ris og potet. Som erstatning for brød kan du bruke grove knekkebrød eller dr. Lindbergs brød. Aller best er det om du bruker omeletter og salater istedenfor brødmåltider. Til middag kan du bare øke mengden grønnsaker istedenfor poteter/ris/pasta, eller du kan prøve ulike bønner, linser, kikerter. Jeg kan anbefale Fedons kokebok for 99,- på Rimi nå. Mange gode oppskrifter. Jeg ville ikke ha stresset med PepsiMaxen nå. Noen reagerer på den ved å ikke gå ned i vekt, men det finner du ut etterhvert.

Lykke til.

__________________
Jeg tiltrekker meg det jeg trenger for å være i balanse!
bla-bla-bla
MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi? Svar med sitat