Tråd: Oopsie-roll
Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-08, 23:53   #140
isabella
Medlem

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Rogaland
isabella har en fantastisk aura rundt segisabella har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Oopsie-roll

Så har jeg også laget oppsie rolls. Med naturell philadelphia. Så deilig å ha noe å legge ost og skinke oppå!! Syntes de var gode kalde, men varmet dem litt på tørr stekepanne i ettermiddag, ble lettvint middag og da var det godt med litt varmt tilbehør.

Fantastisk med dere som tester ut, reviderer oppskrifter og gir gode råd og tips. TUSEN TAKK alle sammen. Jeg har ikke bakt brød, kaker eller andre søte varianter, det utsetter jeg til vekten nærmer seg målet. Har lite lyst å friste skjebnen nå når jeg synes det går så bra. Men oopsier syntes jeg var bra. Egg, ost og bakepulver. Skal forsøke med noen hvitløk og urter som jeg kan ha omelett, suppe osv.

Lurte bare på om noen hadde forsøkt med revet ost i røren? Vet noen har hatt på toppen, men tenkte det kanskje ga en litt annen konsistens dersom en hadde revet oss i selve oppsien.

isabella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: konvertert til ketolyse Svar med sitat