Vis enkelt innlegg
Gammel 28-10-08, 18:24   #1
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Kroppsmodifisering ved hjelp av korsett

OK, dette kan høres ekstremt ut for noen, så om du synes det eller ikke kjenner til temaet, vær snill å ikke bry deg med å svare

Jeg lurer bare på om noen har noen erfaringer med å modifisere midja med snørekorsett! Ribbeina er jo bevegelige fordi de består av så mye brusk, og jeg vet det er mulig å modifisere kroppen noe ved hjelp av korsett. Jeg tenker ikke på en ekstrem vepsetalge, men bare litt mer form på kroppen.
Har du erfaring med dette? I tilfelle, hvor lang tid tok det før det hadde noen effekt? Gjorde det vondt på noen måte? (Vet jo av erfaring at det ikke er direkte behagelig å gå med snørekorsett, men man tar det vel litt gradvis).

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat