Vis enkelt innlegg
Gammel 28-10-08, 18:57   #5
isabella
Medlem

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Rogaland
isabella har en fantastisk aura rundt segisabella har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kroppsmodifisering ved hjelp av korsett

Har ingen personlig erfaring her, men på 80 tallet (ja, litt eldre enn deg ) var det mye diskusjon om dette. Vet at flere som rett etter fødselen brukte korsett, eller snurret seg inn for å stramme inn bekken/hofte partiet, og vet at det funket.

I den forbindelse forsøkte en bekjent av meg snørekorsett, for å forme figuren. Hun hadde snørt hoftepartiet etter fødselen, noe som ga en reduksjon der, faktisk ble målene lik de hun hadde før sin første fødsel. I og med det var vellykket forsøkte hun snørekorsett. Hennes erfaring var at det ikke var noe særlig behagelig, men hun holdt ut og faktisk så funket det til en viss grad. Husker ikke hvor lenge hun holdt på, men hun fikk "strammet" seg opp. Ikke så effektivt der som når hun snøret hoftene/bekkenet - men det har nok sammenheng med at hun tok det rett etter fødselen, før ting "satt seg". Når det gjaldt mage/ribbein tok det mye lenger tid.

Oppstrammingen av hofte/bekkenet varte, men det gjorde ikke mage/ribbein. Året etter var de tilbake til normalen. Om det var fordi hun ikke brukte korsett lenge nok, eller om hun burde ha brukt korsett noen ganger i måneden for å holde vedlike vet jeg ikke. Hun forsøkte den enda en gang endel år etter og sluttet med korsett når hun syntes hun hadde nådd målet sitt. Også denne gangen "forsvant" virkningen over tid. Da ga hun opp.

Vet at hun nå holder mage etc. stramt ved å gå på Bailine eller noe lignende. Hun sier det er mye mer behagelig og ikke minst mer effektivt.

isabella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: konvertert til ketolyse Svar med sitat