Tråd: Ny her
Vis enkelt innlegg
Gammel 28-10-08, 19:07   #43
Brillz
Medlem

Brillz sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Bartebyen
Brillz er ny på veien

Sv: Ny her :-)

Opprinnelig lagt inn av Fomle, her.

Nei, veier ikke maten. Akkurat nå spiser jeg sånne ferdig porsjoner fra spisdegslank.no. Men likte ikke tilbehøret, så da blir det til at jeg f.eks. bare spiser laksen og ikke "dressingen" som fulgte med.
Prøver meg litt etterhvert på å lage egen mat. Tenkte bare å gjøre det litt brutalt i begynnelsen. Både for å kick starte og for inspirasjon. Men har etterhvert begynt å skjønne tegninga. men mange feller man kan gå i, som f.eks. saltfella

Jeg har fra dag 1 veid maten min. Er jo ikke noe du trenger å gjøre resten av tiden, men da får du ihvertfall en tanke på sånn ca. hvor mange karbohydrater du får i deg. Da blir det ikke bare 'sånn ca' hele tiden. Da får du motivasjon av å se hvor mye du faktisk kan spise av noe, og hva du må passe på litt. Har bare spist 1 atkinsbar, for det beste for kroppen er jo ren mat og gode måltider. Pluss at det metter ikke så lenge som et godt måltid. saltfella er ikke så BAD hvis du drikker masse vann Jeg bryr meg ikke om saltet, teller bare karber jeg Men er jo en gylden middelvei, kan ikke bare spise spekeskinke,variasjon er det du burde legge deg etter

Brillz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat