Sv: Ny her :-)
Opprinnelig lagt inn av Brillz, her.
Seterrømme er jo supert, inneholder 1,6 karber per 100 gram og er fett og godt! Dipp med agurk, stangselleri osv. Bruk i mat, ja valgene er mange. Du burde heller unngå lett-produkter, de inneholder ganske mange karbohydrater. Meierismør er kjempegodt og lukter fantastisk når du lager mat. Kan godt spise nøtter osv, men du må være klar over at hvis du ikke går ned, kan disse produktene være årsaken Jeg kjøpte boka, alle vitaminene og stixene på ketolyse.no. Selv føler jeg meg mye tryggere, for er en ganske komplisert kur dette. Er et veldig annerledes kosthold enn de fleste er vant til,så da hjelper det med litt veiledning. Tror det vil være en bra investering!
Hmm. kanskje jeg skal gjøre det. Bare redd jeg blir helt opphengt i den boken, og ikke får lest noe pensum.. eksamen nærmer seg med stormskritt.
Spiser lite nøtter fordi jeg har en tendens til å klø over hele meg av det.. men litt går fint.
Ikke noe lett produkt fanatiker heller.. utenom pepsi max, som jo er gift og min desidert største last i livet!
Får jo masse tips her. og tror de neste ukene kommer til å bli veldig bra 
|